Store som små virksomheder er opmærksomme på den brede samfundstendens, som nutidens kritiske forbrugere er eksponent for. Forbrugerne træffer i stigende omfang købsbeslutninger ud fra egne værdier og fravælger virksomheder, der ikke matcher deres eget personlige værdikompas. Det er ud fra en erkendelse af, og et dybfølt ønske om at skabe positive forandringer i samfundet, at Lund Branding & grafik har valgt side og bekendt kulør. Vi er et samfundsengageret og værdiorienteret webbureau, der er selektive i forhold til de kunder og dagsordener, vi arbejder med. Vi mener, at virksomheder har et særligt ansvar i forhold til at forandre samfundet til det bedre, og de kunder vi hjælper, og de samarbejdspartnere vi laver projekter sammen med, skal på den ene eller anden måde enten bidrage til at skabe sociale og bæredygtige forandringer i samfundet eller dele disse værdier.
Den traditionelle virksomhed med et ensidigt fokus på profit er under afvikling, og sociale iværksættere og bæredygtige forretningsmodeller er fremtiden – alene fordi tiden, hvor virksomheder kunne drive ubegrænset rovdrift på klodens begrænsede ressourcer, er forbi.
Vi er optaget af bæredygtighed og FN’s 17 verdensmål der arbejder for mere end blot ren profit. Værdier som mangfoldighed og kvinders bidrag til arbejdsprocesser, – her tænker vi på flere kvinder i opbygning af hjemmesider. Vi er også meget taknemmelige for vores medarbejdere med asberger og autisme. De har udfordringer i livet men bidrager trods alle ods til hurtige og supergode løsninger der kommer vores kunder til gode.