Fra en dansk ingeniørvirksomhed, der rækker ud i verden, har Lundgrafik stået for projektledelse og al markedsføringsmateriale, herunder Bay Valves hjemmeside.
I samarbejde med virksomheden og deres visioner for fremtiden, blev der først udarbejdet forskelligt markedsføringsmateriale, senere hen en flot ny hjemmeside.
Det, der kendetegner C4Q, er, at de rekrutterer folk til transportbranchen og sikrer kvaliteten omkring en ansættelse. På hjemmesiden kan man finde relevant information for branchen – både for arbejdsgivere og arbejdstagere.
Peter fra Århus har en passion, som han har sat på hjul med hjælp fra Lundgrafik.
Ved siden af Peters hobbyforretning har han også et fuldtidsjob, der skal passes.
Men ved at tilføje en smart chatfunktion på hjemmesiden er det muligt at servicere kunderne på farten og fra en smartphone.
Derudover er hjemmesiden også designet således, at Facebook bruges i markedsføringskampagner.
I mindre virksomheder kan det være en udfordring at facilitere al den service, der i sidste ende gør, at kunderne vælger jer.
Vi tilbyder en smart chatservice på jeres hjemmeside, der er koblet på din smartphone, så I på den måde kan tilbyde jeres kunder en ekstra service.
I Lundgrafik ser vi den enkelte kundes potentiale og udvikler en hjemmeside, der understøtter disse muligheder.
For journalist og eventmager Eva Hesse har det betydet, at hendes forretning har udviklet sig til at blive en bedre forretning med bl.a. et godt samarbejde med IDA.
Hos Håndværk A/S ønsker man at være førende, når det gælder kvalitetsløsninger og godt håndværk. De fokuserer på udvikling og deres position i markedet, som en topprofessionel håndværksvirksomhed, der har kommunikation som et af deres vigtigeste mål.
For at underbygge dette mål var den helt rigtige løsning et visuelt, enkelt og elegant design.
Til den lille passionerede håndværksbager udviklede Lundgrafik en webshop, der præcist var designet til bagerens behov.
Udover selve hjemmesiden designede Lundgrafik forretningens logo, skrev teksterne, skød samtlige billeder og udarbejdede brandingstrategien.
Ring og få et uforpligtende første møde og en snak om, hvad jeres behov er. Skal det være et udvidet visitkort, en SEO-optimeret hjemmeside eller en webshop, hvor kunderne kan gå ind og bestille specifikke produkter?
På hjemmesiden kan man finde relevant information for ejerforeninger, andelsforeninger og lejere. Det var vigtigt for Wemmelund Arkitekter, at siden fungerer som et sted, hvor brugere kan læse om, hvilke besparelser og fordele der er ved at hyre en rådgiver, der hjælper boligforeninger med forskellige byggeprojekter, så de ikke bliver snydt.
Vi er stolte af at kunne hjælpe og servicere vores kunder
Servicekonsulenten er et rengøringsfirma. Hos Servicekonsulenten er man meget bevidste om, at medarbejderne er organisationens vigtigste kapital. Derfor er det Servicekonsulentens medarbejderpolitik at værne om deres medarbejdere og behandle dem ordenligt i lighed med en blomst, der skal vandes og plejes for at kunne gro. Vand er den ressource, Servicekonsulenten bruger mest af. Logoet trækker referencer til den symmetriske formation, der dannes, når en dråbe falder tungt i en spand vand og i slowmotion ligner en blomst.
King of Hair havde brug for et logo til salonen.
Ulises Garcia Ceo specialicerer sig i herreklip, men klipper også kvinder.
Han bruger særligt Instagram i markedsføring af hans forretning, og det betyder også, at kunderne kan bestille tid gennem selvsamme app.
Lundgrafik hjalp med at designe et logo, der præcist udtrykker Ulises Garcias identitet og forretning på Instagram.